16 and pregnant.

Godmorgon alla!

Det var meningen att jag skulle gå upp tidigt, för jag skulle
ringa ett viktigt samtal på min skola. Men sen så kommer jag på
att det är lördag.. och då finns ingen där. Fan vad sur jag blev på mig själv.
Haha. Idag diskuterade jag & nattis om inte vi skulle dra till Jägers innan
vi åker till Tunisien. (Det är nämligen på fredagen..(vi åker på måndagen)

Jag är ganska sugen på att åka dit en gång till. Om vi åker dit
så kommer vi fan röja hela stället. Hehe, det gjorde vi förra gången också.
Det är den 27 augusti, vi ses kanske där? Om ni ser mig, hälsa gärna.
Igår gick jag och la mig vid tio i 2. Trött som fan var jag. Kollade en stund
på "Alla talar om Grace". Älskar den filmen! Men det är ju för, att det
är en hästfilm, hihi. Såg någon av er den? Den började kl.9.

Väldigt bra allafal. Julia Roberts har huvudrollen. Just nu sitter jag och äter
frukost och tittar på mitt favoprogram: 16 and pregnant. vet egentligen
inte varför jag tycker om det. Om man tänker efter så är det ju bara
tonåringar som blir på smällen. Men jag gillar det ändå. Hihi. Men nu ska jag
fortsätta att titta på det. Så ni får ha en underbar dag, sötnosar!

Puss&Kram♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0