Natassja & Vicci.

Godmorgon snuttisar ♥

Sovit gott? Det har faktiskt jag gjort.
Även om jag först vaknade vid 9.
Usch & Blää säger jag bara. Men somnade om, och vaknade vid 11.
Skönt! Sitter och äter frukost, och tittar på Desperate Housewifes.
Vet inte riktigt vad som händer idag.. får se. Imorgon ska jag allafal vara med natassja
och på kvällen kommer vicci. Mysigt! Har längtat efter de så.
Hihi. Jag sitter och funderar
på att jag måste handla kläder inför tunisien.
Ska fråga pappa om vi inte kan handla sakerna i helgen.
Ska fråga ifall bästis vill följa med.

Vad ska ni hitta på imorgon/ i helgen?
Skicka gärna en kommentar. :) Om ni vill.
Ska försöka att gå rundan idag.. imed att det är så fint väder.
Men jag bloggar allafal mer senare.

Puss&Kram♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0