3 augutsti - 2010.

Hej igen bloggen!  

Jag känner lite bloggtorka just nu. Men jag ska göra mitt bästa
ändå. Just nu sitter jag och smsar med olika folk & kollar tv. Ni anar inte
hur kul det är för mig att få tillbaka mobilen. Och jag kan tänka mig, hur skönt det är
för mina vänner - att äntligen få tag på mig. (: Hehe. Snart är det dags för mig att åka
till Tunisien. Längtar verkligen! Måste hålla hårt i nattis, för annars tar de kanske henne.

En av våra kompisar har nämligen sagt att såfort en blondin åker ner till Afrika.
Så försöker afrikanerna genast köpa henne/han i utbyte mot en kamel. 
Och det får inte hända min bästis. Ahaha.

För en stund sedanvar min syster& hennes pojkvän här.
Roligt att får se de igen! Men nu jag mysa framför tv'n.
Ta mitt täcke och kudde också. Det går nämligen en film som jag vill se.  
Jag kommer allafal blogga mer imorgon. Så vi ses då, sötnosar.

Puss&Kram♥


Kommentarer
Postat av: FowZie♥~hypoteser som vimlar runt i skallen

kollar alla som kommenterar

2010-08-03 @ 22:17:21
URL: http://feliciaaulen.blogg.se/
Postat av: Liten

vad härligt, hört att Tunisien ska vara jättefint!!! :)

2010-08-06 @ 11:01:42
URL: http://redhotbloodedwoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0