börjar nog bli sjuk..

Hej bloggen!

Kom hem från Natassja för 2 timmar sedan. Har haft det riktigt roligt!
Har saknat henne så..så det var kul att träffa henne. Stack till stranden
men det var inte alls varmt i vattnet så vi stack hem efter 1 timme. Ca.

Glömde min mobil hos henne, gud vad jag kommer sakna den!
Har ju f*n precis fått tbx den. Jag är så klumpig/dum ibland. Men men..
man kan inte inte vara perfekt hela tiden. Mår riktigt dåligt just nu..
mår illa, fryser.. och har ont i magen. Kände det hos natassja igår också.
(på kvällen) och nu i morse blev det mycket värre.. får nästan panik här.
Hehe, har aldrig mått såhär innan. Så ska lägga mig i soffan och titta
på Glee. Gillar det programet bara för att de sjunger så mycket. (a)

Puss&Kram♥

xoxo
Ebba


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0