♥ Shopping på Burlöv.

Hej sötnosar♥

Nu har jag kommit hem från shoppingen.
Fick med mig en hel del, kan jag säga. Visar er om en stund.
Nu har jag ont överallt. Haha, ja men det var värt det!
Ni anar inte hur j*vla spänd jag är inför imorgon. Och jag kan inte
fatta att det är dags IMORGON?! Tiden har verkligen gått fort, kommer
ihåg i början när vi snackade om det. Jag längtade så otroligt mycket, och sa
hela tiden: 'Snart åker jag Wiho!' Så var det typ 5 månader kvar. HAHA.
Ska bli så otroligt otroligt skönt att komma bort ifrån allting. Komma bort från alla
falska vänner osv. Känna sig fri från allt dåligt. *uuuh, jag får rysningar*

Här kommer allafal det jag har shoppat idag, lite är inför resan;


DinSko - 229:


Lundbergs - 299:


Gina Tricot - 129:


Gina Tricot - 199:


Gina Tricot - 299:


HM - 59.90:


HM -
Rosa(29.90:) Svart&Vit(129:)


HM - 99: styck


Apoteket. -
Ingen aning?


Gina Tricot - 499:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0