♥ i think i'm a shoeoholic?

Jag har tänkt på det, jag är nog en shoeoholic.
Jag älskar skor, verkligen älskar ! Speciellt riktigt höga, för då ser jag
mycket längre ut. Hihi, bara därför. Allafal, ligger här nertryck bland täcke &
kuddar och bara tycker synd om mig själv. Funkar faktiskt, bara om någon tycker synd om
mig så mår jag alltid bättre. Vet inte varför, uppmärksamhet tror jag. Haha nejdå, skämtar
bara. Men jag mår allafal dåligt just nu.. blää! Har kommit fram till att jag älskar nellys
marble skor. Så j*vla fina! Eller vad säger ni bloggläsare? Har någon av er såna?

Vill ha alla 3, (på den undre raden)


Kommentarer
Postat av: sara

Har de i leopard, super snygga i verkligheten!

2010-08-22 @ 14:40:05
URL: http://saras.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0