♥ Lördagsmys!

 Tja bloggen!

Haft en bra dag? Jag har haft en jävligt fökyld en.
 Det har bara kommit som ett bombnedslag. haha,
jag har faktidkt legat i soffan med täcke&kuddar hela dagen.
Dräggigt jag vet..men, har inte orkat flytta mig - ni förstår,
jag har ingen ork i kroppen. Otroligt jobbigt! Men men..
Jag ligger fortfarande i soffan nerpregad bland mitt täcke och mina kuddar
och tittar på "Världarnas krig". Älskar den filmen. Det har jag gjort ända sedan
jag var liten, haha. Fast en sak som annorlunda när jag var liten gemfört med nu
 var att jag tyckte att "Robbie" (sonen) var skit snygg! Nu när jag ser honom, tänker jag
 Någonting var fel på mig när jag var liten. Ahahha. Han är ju inte snygg alls.

Allafal, en sak som aldrig har hänt mig innan
är att typ varje gång jag reser mig upp så nyser jag. Hahah.
Fatta vad jobbigt det är, ska försöka att ligga på ryggen & sidan hela tiden.

Önska mig lycka till !

Puss&Kram♥

xoxo
Ebba






Kommentarer
Postat av: sara

älskar den filmen! ^^

Fin blogg!

2010-08-22 @ 14:36:39
URL: http://saras.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0