♥Kvällsinlägg..

Hej igen bloggen!♥

Har precis suttit och skrivit ett jätte långt inlägg..
men sen när jag ska spara det och lägga upp det i bloggen
så har det försvunnit. Hatar verkligen när sånt händer.
Så nu får jag göra om allting igen. Men men.. ska göra mitt bästa
för att detta inlägget som jag skriver nu - ska bli lika bra.
Just nu sitter jag och lyssnar på musik. + Snackar med mitt "ex" på msn.

Det var ganska länge sedan vi snackade, så detta var på tiden.
Hehe. Sitter även och tittar på Ghost rider, den går på 6:an.
Så om ni inte har sett den, så måste ni se den. Det är deffinitivt en lördagsfilm.
Föressten, vill även tacka er för era fina kommentarer. De är verkligen
jätte gulliga, sötnosar. Så fortsätt gärna och kommentera och fortsätt
gärna att läsa min blogg, såklart. Det betyder verkligen jätte mycket för mig, när alla
ni läser min blogg. Och att ni läser mina åsikter om världen & håller med mig osv.

Förstår ni?


 Det tror jag nog, även om jag inte är världens bästa person på att uttrycka
mina åsikter & känslor. Det vet själv mina kompisar. Men jag försöker alltid mitt bästa.
Hihi. Men nu började precis Scream 3, så den ska jag se. Men ni får ha en
underbar kväll, darlings. Bloggar mer imorgon, när jag vaknar. Okej?

Puss&Kram♥

xoxo
Ebba


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0