Hemma igen.

Hej igen bloggen!

Har ni haft en bra dag, sötnosar?
Det har iallafal jag. Vid halv 4 åkte jag med vicci hem till skivarp.
Strax efter gick vi till solariet och sola. Men någonting blev fel med atomaten
så vi kunde bara sola 16min - när vi egentligen skulle 20 min. Fan säger jag bara.
Jag slösade 30 kr i onödan. Inte så jätte farligt men ändå.. Allafal, jag blev ändå brun
så det är ett stort +. Hoppas verkligen att det kommer vara fint väder nere i Tunisien. Ska
sola så otroligt mycket isåfall. Ska likna en pepparkaka!  

Imorgon vet jag inte vad som händer.. Har för mig
att jag ska åka och shoppa med papi.
Vad ska ni hitta på imorgon? Berätta gärna, för vill ju veta
vad mina underbara läsare gör om dagarna. Hihi. Men nu ska jag titta på
en film eller något. Så ni får ha det så bra!

Bloggar mer imorgon, när jag vaknar. Okej?

Puss&Kram♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0