Fredagen den 13:e.

Heej!♥

Har sovit helt okej inatt.. men mår fortfarande inte riktigt 100.
Tveksamt ifall jag kan följa med nattis imorgon.. buhuhu!
Gud vad det åskade inatt, blev så rädd.  Det lät f*n som om någon låg och sköt
utanför mitt fönster. Usch.. min vovve blev så rädd - nutte då! Ligger och tänker
på att i dag är det fredagen den 13:e, och det menas med otursdag!
Tror ni på sånt? Jag gör faktiskt det. Hehe, *blink*
Det är ingen förvåning..kanske har sett för många filmer? Vaknade vid halv 11,
har fortfarande inte ätit frukost ..så ska göra det strax. Ligger även och tittar
på Mean girls. En gammal favorit. Hihi. --> Världens största filmgeek <--

Jaha, snart börjar skolan..längtar inte så riktigt mycket, som mina
kompisar säger att de gör. Kommer sakna att sova länge på morgonen osv.
Men men.. det är ca. 1 vecka kvar tills vi börjar. Börjar den 25.
 När börjar ni? Eller har ni redan börjat? Skriv gärna.

Puss&Kram♥

xoxo
Ebba


Kommentarer
Postat av: linn

haha, tänker samma som du. :) Känns som om något ska hända.

2010-08-13 @ 18:06:01
URL: http://linns.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0