♥ Du kan vara den rätta, så håll mig hårt i handen.

Hej alla sötnosar.

Jaha, snart är det Tunisien - 3dagar. Och jag har nog
alrdig varit såhär exalterad. Tror att jag börjar fatta det nu. Haha.
Det gjorde jag inte innan. Tror att jag ska börja packa lite ikväll.
Annars kommer jag få värsta paniken dagen innan, ifall jag inte
har allt klart! Hehea ni vet ju hur jag är. Dagen har varit..
'Inte så jätte bra & och inte så jätte dålig. Helt okej..
Nattis och jag satt och diggade musik vid vår tv under rasterna,
(Vi har nämligen en plasma-tv utanför vårt klassrum, alla klasser har det på min skola)
Imorgon måste jag handla en väska som jag kan ha på planet, när
vi åker till Tunisien. Vill köpa en rosa resväska också (a) Hittade en jätte fin
i malmö ( burlöv ) Så ska höra med, pappa. Hihi. Just nu.. sitter jag och tittar

på "Familjen Kardashian" har velat se det jätte länge. Men det har inte
gått i svensk tv. Men nu gör det de! Tror det går varje fredag kl. 17:00 på 5:an.
Sitter även om drömmer mig bort till Tunisien.. usch längtar verkligen nu.
Det kommer bli en massa prat om resan nu de sista dagarna.
Just so you know.

Puss&Kram♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0