oooooh.. come on baby turn the lights off.

Dagens ord:

Vänskap är mycket värdefullare än guld.

Hejhej.

Exakt hela dagen har min inriktning media, har haft idrottsdag. Har varit ganska tråkigt, det enda possitiva
var att bästis och jag skrattade mkt pågrund av att vi "lekte" med en j*vla enkrona ? Wierd.. haha.
Jag var inte så aktiv, tyckte att det var redigt tråkigt.. spelade basket. Jag föredrar fotboll :) Hihi. För
det är jag åtminstone bra på ! har fixat lite med hästen, har mockat osv. Så nu är det fint.

Pratade precis med syster..ska kanske dit imorgon.. eller ska vara med bästis ihelgen..istället ? Får se. Nu ska jag
titta på Ghost Whisperer

Sitter och nördar:

 selena gomez - naturally. 
 http://www.youtube.com/watch?v=a_YR4dKArgo

kato ft jon - turn the lights off.
 http://www.youtube.com/watch?v=3NkjxTJQCZE&feature=player_embedded


VAD SKA NI GÖRA IMORGON / I HELGEN ?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0