Bloggtorka.. :(

Godmorgon  

Känner att idag är man inte på jättebra humör. Men känner ändå att idag
MÅSTE jag göra något. Ringer väl förmodligen therese ?

VAD SKA NI HITTA PÅ IDAG ?


Ärligtalat så känner jag faktiskt lite bloggtorka idag, mest för att jag är otroligt trött..
ska alldeles strax gå och äta frulle, och det får bli en riktigt stor en - länge sedan jag åt något riktigt.
eller nja, länge & länge .. det var en vecka sen. Så det är tid nu. :)

Ska även hoppa in i duschen, sminka mig, och sedan ringa syster. Sen får man se vad som händer
ifall man drar till syster eller stannar hemma. Hoppas verkligen therese kan idag, vill inte vara hemma.
Så drygt ! Hehe.

Puuss ! <3




Bläää ! Verkligen redigt äckligt nu, imed att man bara käkat det i 1 vecka.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0