I gotta feeling..

Jaa, dt blev ett redigt långt inlägg igår. Haha, var inte meningen egentligen - jag bara skrev på. Alldeles strax ska jag ta på mig kläder och ta hundarna på en liten runda och sen äta frukost ..blir väl Toast idag också. Älskar Toast. Venne, ifall pappa, jag och mathias åker in till malmö idag. + Jag måste ju även plugga till NOprovet, lagom att börja idag. Sen har man 3 dagar på sig. Imorgon ska man även rida..rider lilla Jaz - han ee för gullig. Är verkligen sugen på att handla en stor stickad tröja och några makeup borstar! Hittade de på HM och tröjan på Gina Tricot, allt dt skriker EBBA!  Men jaja ... ska även ta lite "dagens outfit bilder". Har jag ju inte tat på väldigt länge. Men skitsamma, nu ska jag ta på mig kläder och sticka ut på en joggingrunda med hundarna.
Ha d så bra så länge!


Ciao.
Avril lavignes nu parfym. Black Star.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0