Vicci - time!

Dagen har varit helt okej. Lite mitt emellan. På svenskan såg vi på en film som var skit bra! Den hette "Johan Falk - national target" Blev lite tårögd i en viss scen. Kmr rasmus ( killen som jag satt hos) där, nawe ebba "gråter". Jag bara nänä..heh. Var så inne i filmen så ibland händer dt. Jaja..är ju hemma själv,i Vicci - som jag var med innan åkte hem för några timmar sen. Och mathias är hos sin flickvän. Så I'm alone. Har fortfarande inte fått mitt paket som mamma säger sig ha skickat. Igår blev jag riktigt irriterad på vår lärare Linda. Vi fick reda på att vi skulle ha ett prov - DAGEN INNAN! Jag menar hur fan tänker hon ibland? Jag tyckte att dt var riktigt taskigt mot oss. Visst, vi går i 8:an..men va fan!? Hon kunde ändå varnat oss?

Men skitsamma, jag fick ändå G. Och dt är bra för att inte ha tränat. På fredag är jag ledig! :D Yes! Jätte glad för dt. Haha då får man ju en extra ledig dag på novemberlovet. Mkt trevligt! Imorgon ska jag allafal leka med bästis. Venne, vad vi ska hitta på. Men men, löser sig säkert. Nu måste jag allafal göra mig iordning, för jag däckar snart..haha dt tog en evighet för mig att skriva detta inlägget. Trots att jag inte skrivit så himla mkt.

Ha d så bra så länge!

Kisses&Hugs.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0