♥ Va fan gör jag uppe..?

Kan inte fatta att jag är uppe vid denna tiden? Jag brukar minst sova till 11 - halv 12, detta är ju lite konstigt. Haha. Somnade såklart igår också..men inte med smink på! Så nu när jag vaknade för en stund sen så gjorde dt inte ont i mina ögon. Sitter och käkar lite godis som blev över igår..dålig vana :$ hihi. Nä men måste äta riktigt frukost sen. Ligger just nu i mina varma säng - och vill inte gå upp..men måste - kan ju inte ligga här hela dagen.

Mathis ko minte hem inatt..undrar var han tog vägen?Kanske sov hos någon kompis. Undrar om pappa kmr "lacka" på honom nu. Imed att han inte ringde. Hhmm...sånt är livet. Idag ska jag chilla och slöa hela dagen. Tittade aldrig på Sex and The City igår, för pappa skulle titta på fotboll. Så ja..men men kan hyra den istället.  Okej nu håller jag på att somna..haha. Men vi hörs!

Kisses&Hugs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0