Va fan äe jag uppe för?

Haha har ni märkt att exakt alla kända bloggare skriver om bloggawards på sina bloggar? Dt är jätte kul att läsa hur dt var och vem som vann osv. Förresten vet ni vem som vann? Tror dt blev Foki. Hon kammade hem 3 - 4 bloggawars priser. Så grattis till dig! + De 4 som blev nominerade var Kenza, Foki, Blondinbella och Stina-lee. Jag tycker att alla de borde vunnit. De har jätte fina bloggar + att de bryr sig om sina läsare. Och dt är jätte snällt. Allafal somnade såklart igår utan att ta av smink & utan att borsta tänderna. Yuuck! Så dt blir att borsta tänderna extra noga idag. Hehe. Åt även upp allt godis igår, så idag ska man banne mig gå ut och gå. Få bort lite kalorier.

På måndag elr tisdag så kommer dt att komma ett paket till mig på posten. Dt berättade mamma för mig igår. Undrar vad dt är? Hhmm..vad tror ni? Lite svårt kanske.. Har precis ätit min frulle, så ska jag bara hoppa i "joggingkläder" och ta med Gessi ut. Tror faktiskt att hon gillar dt, hon blir alltid så ivrig varje gång jag tar fram kopplet. Fia likaså. Jag längtar verkligen tills vi får tbx vårt tyskprov & engelskprov. Är lite så små irriterad att de inte kan rätta dt snabbare. Visst, jag förstår att dt inte är lätt när dt går 24 st i en klass..men ändå. Nästa vecka är dt allafal novemberlov, och jag ska inte upp till mamma --> utan hon kmr ner. Hon ska också hjälpa min mormor att flytta ner till första våningen. Imed att hon har cancer, så orkar hon inte gå i trappor. Dt tar jätte mkt på henne kondition. (Jag blir alltid så ledsen när jag tänker på henne.)..puuh! Nu gråter jag..
Förlåt, men jag klarar inte sånt. Att veta att hon kanske inte överlever detta året elr nästa..är lite jobbigt för mig. Hoppas att ni förstår.

 Mormor - jag älskar dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0