Usch, vad kallt dt är..

Usch vad kallt dt är. Dt skulle va läge med att ha en stor och skön halssduk. Oh! Måste köpa dt, ska börja spara lite pengar. Jag har allafal inte varit ute alls idag - för jag orkar verkligen inte idag. Annars är jag ute nästan varje dag, imed att jag går med hundarna. Den typen av halssduk som Kenza har, vill jag ha. Stor & Skön. Kommer värma jätte mycket. Jaa allafal, har pluggat lite idag på tyskan. Känns väldigt bra. Är inte så himla svårt när man fattar, som oftast brukar vara problemet med mig. ( att jag inte fattar då ) Ligger nedbäddad i soffan med mitt stora täcke. Är fortfarande mätt efter maten, som jag åt innan. Puuh! Sitter ensam hemma, pappa är på ett möte - och mathias är ute och festar & äter med Freddy, Budda, Hans och alla andra.
Annars har jag inget mer att tilläga. + Att jag orkar ine skriva mer. Sorry, hoppas att ni förstår. Jag har redan bloggat 4 grr idag - så dt räcker.

Hoppas att ni får en fortsatt bra kväll ..och sov gott :)

Ha d så bra så länge!

Ciao.

 Min framtida header. Vad tkr ni?


Kommentarer
Postat av: Marija Erak

tackar :)

jag kan absolut ingenting om designer, har fått min från en gratis desig sida :P

2009-10-02 @ 22:29:20
URL: http://marijaerak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0