T o r s d a g

Hello bloggen.

Igår va jag uppe väldigt länge, jag tänkte blogga lite inatt för jag hade inget att göra. Men jag orkade inte så jag får blogga extra länge idag. ^^ Jag känner lite så att bloggen börjat bli mitt liv nu..är nog lite för beroende, tkr jag. Jag måste ju fokusera på min skola och mina betyg också. För jag tkr faktiskt att dt är viktigare med skolan än bloggen, för man kan alltid komma tillbaka till bloggen men dt kan man inte med skolan. Hoppas ni läsare förstår dt. Allafal, vad ska ni göra idag då? Jag har tänkt att gå rundan idag igen och imorgon, annars känner jag bara mig så äcklig om man sitter inne och bara äter. Tänker dra med Fia också..imed att hon verkade gilla dt igår. Asså ärligtalat vet jag inte ifall mamma kmr komma ner innan jag börjar skolan, men jag tror faktiskt inte dt. Men skitsamma dt viktigaste är att jag får träffa henne..dt är skitsamma ifall jag har börjat skolan.
 Tänkte bara berätta en sak. Jag vet att många läsare frågar om hur man inte får så slitet hår osv. Och detta här är "svaret på era böner" - jag älskar verkligen detta shampoot..dt funkar jätte bra! + dt framhäver ens slingor om man nu har dt. Dt funkar allafal jätte bra för mitt hår. Men nu ska jag gå rundan med bebisarna.

Ha d så bra så länge !

Kisses&Hugs.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0