Suck, hemma.

Nu är jag hemma. Gud vilken trög dag dt har varit. Mitt huvud exploderade nästan på matten ..va så trög i  huvudet. Fick värsta blackouten, men men nu dt gick bättre senare - när jag väl försökte. Hehe. Idag orkar jag banne mig inte gå den långa rundan som jag har gått med Gessi de senaste dagarna. Så idag ska jag inte göra någonting annat än bara chilla & käka massa godis..*hihi*. Så dt är min plan. Vad ska ni göra idag? Jag längtar skit mycket efter novemberlovet, så jag kan träffa mamma. Har inte träffat henne sen skolan började. Och ändå har halva treminen gått.

Allafal nu ska jag gå och äta något. Ha d så bra så länge!

Kisses&Hugs.

 Ikväll blir dt detta. + Chips & dippa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0