*Suck* hemma..

*Suck* nu är jag hemma. Riktigt skönt - för vi har ingen läxa alls. Mysigt. Pappi och jag har precis vatt och handlat lite, drog åt mig massa frukt osv. Kmr pappa där - Ebba, nu räcker dt. Haha, ja va fan! Dt är gott! Annars har allt gått jätte bra! Gick även väldigt bra när dt gällde HK'n..amy och jag var ett väldigt "bra team". Som ni ser har jag änligen fixat min header. Tack så jätte mkt Sarastille, för att du hjälpte mig gumman. Jätte snällt! Hur har ni haft dt iskolan idag då? Har precis satt på en film ..ska titta en stund för nörjar bli trött ( kanske är dags att ta bort mitt smink också ) så jag inte somnar med sminket på - för då är dt så svårt att få bort dt imorgon + att dt kmr göra ont i mina ögon. *And I don't want that.* Men allafal nu ska jag fixa dt.

Så ni får ha d så bra så länge!

Kisses&Hugs.

 * Underbart fin sminkning.


Kommentarer
Postat av: Elinck så mkt :)

sv: ta

2009-10-09 @ 09:38:15
URL: http://elinkjp.blogg.se/
Postat av: Elin

sv: tack så mkt :)

allt bra med dig?

2009-10-09 @ 09:38:33
URL: http://elinkjp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0