Söndagkväll - 18:40

Pappa har just kört iväg för att handla mat, blir tacos ikväll. Supergott! Mathias ligger i sin säng och "storsover". Han är redigt trött efter en natts fylla..haha. Idag har jag också varit mväldigt duktig. Har dammsugat köket + vardagsrummet. Visst är jag duktig? Imorgon är dt ju skola..ska bli kul som vanligt. Hatar att va hemma och inte göra någonting alls. Så himla tråkigt. Tittar på Brooke knows best nu, hon sjunger med han Colby O'Donis. Tror att dt är lite LOVE mellan dem. Vad har ni gjort idag då? Jag har bara chillat och dammsugat. Natassja har även ringt idag, hon frågade om jag ville va med henne för hon var i skurup. Men såklart kunde jag inte - för jag var tvungen att hjälpa till hemma. Men men..måste man göra ibland.

Men nu ska jag ringa pappa och fråga hur dt går med handlandet. För han har varit bort rätt länge nu. Och jag ee skit hungrig. Men ni får ha d så bra så länge! Ojsan nu kmr han. Hahahaha! Jag har fan inte koll!

Kisses&Hugs.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0