Sista bloggandet ikväll..

Gud vad tråkigt jag har..datan har underhållit mig nu i 2 timmar. Och dt börjar bli lite drygt..tyvärr. Så dt är nog dags att släcka ner skiten..och hoppa ner i sängen. Pappa och jag har inte snackat med varandra sen vi bråkade innan. Och jag tänker inte be om förlåtelse iheller. För jag har inte gjort något. Ibland blir jag bara så jävla trött på alla onödiga saker som händer i mitt liv.

Vrf kan man inte bara uppleva bra saker som gör nytta? Vrf ska man vara tvungen att behöva oroa sig över vad andra skulle tycka, om man visar sitt sanna jag? Vrf ska man ens ha dt så jävla tufft? Och känna att man inte duger elr passar in?
Ibland fattar jag inte hur folk tänker..Men men, skitsamma. Nu har jag sagt mitt. Skulle kunna sitta här i en timme till, och skriva om dåliga saker som finns i världen. Men dt orkar jag inte..hehe.

Kisses&Hugs.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0