Rosa nagellack.

Haha sitter här hemma själv och lyssnar på musik på 'högsta volym. Så jäkla kul! Ingen avbryter och säger att man måste sänka ..utan jag kan ha dt så högt att hela golvet dunkar. Har även målat om mina naglar i en rosa färg. Love it! Hhmm..vet inte riktigt vad jag skriva om. Dt är faktiskt bara en vana att jag går in här nästan varje dag. Börjar fan bli beronde. Haha, inte bra. Måste bättras. Jag ska faktiskt sluta bli viktberoende. Dt är inte bra för hälsan, och speciellt inte för en tonåring. Men jag kan inte hjälpa dt ibland.
Olika låtar som finns i Ebbas huvud nästan hela tiden.


1. Black eyed peas - i gotta feeling
2. Ciara ft Justin timberlake - love sex & magic
3. Akon - sexy bitch
4. Pitbull - hotel room service
5. Alice Svensson - lady luck
6.  Florida - roots
7. Rihanna ft kanye west jay z - run this town
8. Gathania - blame it on you
9. Madonna ft lil wayne - revolver
10 . Erik hassle - hurtful

Och massa andra. Men kmr inte på de just nu. Annars har jag inget mer att tillägga. Och dels för att jag inte orkar skriva mer ..detta blir mitt sista inlägg för ikväll.

Ha d så bra så länge!

Ciao.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0