♥ Påväg till skolan

Godmorgon allla bloggare! ♥

Jag sitter här i soffan med allt mitt smink och sminkar mig framför tv'n. Jag va pigg som fan imorse..precis när mathias skulle väcka mig så fick jag för mig att gå upp. Och klockan var vad..tjugo i 6. Haha - morgonpigg? Mathias och jag är ju själva hemma. För att pappa är i Hör ( stavas dt så?) Jaa allafal han är där. Men han kmr hem antingen idag elr på fredag. Då jag är ledig från skolan.

Jag sitter och tittar på film samtidigt som jag plattar mitt hår. Som jag gör just nu. Filmen heter Twister, dt är en sån tornadofilm. Jätte bra! + Dt ser väldigt äkta ut också. Allafal idag ska bästis följa med mig hem, för vi ska leka! Men nu måste jag fortsätta. Ha en bra dag alla!

Kisses&Hugs.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0