Nördar musik.

Haha sitter här och lyssnar på musik på högsta volym. LOVE IT! Ska allttid vara värst. Enligt mina kompisar och min familj ..hahaha. Sån är jag. Har suttit och läst lite på SO'n, känner mig rättså säker, imed att dt inte är så himla svårt. Hur har ni haft dt i skolan idag då? Har jag berättat att jag ska gå i skolan på en lördag!? Dt är helt crazy jag vet. Men dt är sånt öppet hus. Så alla måste gå förutom 9:orna. Jävla lyckostar! Men sen så slipper vi gå på en fredag..när de andra går. Hihi. Men men, jag ska alldeles strax gå och göra mig iordning. Ska ta bort mitt smink osv. Vill inte gå och lägga mig vid 9 idag, för dt är Ghost Whisper på tv. Och dt vill jag se. Dt slutar 21:50. Så jag får stanna uppe tills dess.

Som jag har berättat för några dagar sen - att får skola fyller 50 år. Känner ni igen dt? Allafal så ska vi äta en 50 m lång rulltårta imorgon. + Vi ska stå ute jätte länge. Dt första jag tänkte var: 

1. Dt är svinkallt ute?
2. Dt är svinkallt ute?
3. Dt är svinkallt ute?


Förstår ni min tanke elr? Så imorgon ska jag banne mig ta på mig mina uggs. Och ta på mig min stora blåa tjocktröja. Väldigt nice. Så dt blir min "Outfit" imorgon. Föressten har ni sett den dellreklamen? www.dell.se allafal där är en jätte snygg rosa minidator som jag vill ha. Skulle vatt perfekt för mig. Haha märker ni att jag bytar samtalsämne hela tiden? Haha sorry..men jag vet inte vad jag ska skriva annars. Elr man kan säga såhär, jag säger alltid dt första som kommer upp i mitt huvud.

Sorry, men ni får vänja er. ;)

Kisses&Hugs.

Kommentarer
Postat av: angelica - en annorlunda ung mamma

hejsan! hittade in hit till din blogg av en slump och måste säga att du har en väldigt fin blogg! tycker du detsamma om min? då kanske vi skulle kunna lägga till varann på bloglovin?=) ha en fin fredag!=)

2009-10-16 @ 12:35:54
URL: http://enkärlekssaga.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0