Men gud vad duktig man kan vara..




ADORE!

Men gud vad duktig man kan vara. Har precis suttit och gjort läxan - väldigt duktigt! Mår riktigt bra nu. Pappa är på möte & Mathias är hos någon kompis. Så "I'm all alone". SKÖNT! Så nu är Tv'n höjdpunkten - även fast dt är gamla avsnitt av The Hills så är dt ändå lika kul att kolla på dt. Imorgon har jag samtal med min lärare kl. 07:40. Så då slipper jag åka den tidiga bussen - och dt är bra! Men men, vad ska ni göra ikväll? chilla ? va ute med kompisar? sitta vid datan? Hur som helts ska jag gå och lägga mig tidigt ikväll..blev ju inte tidigt igår kväll - imed att jag pluggade som fan! Hoppas jag får VG --> annars kmr jag flippa! <-- Men nu ska jag ta av mig sminket osv.
"Men ni får ha dt så bra så länge!"

Ciao.

Kommentarer
Postat av: SARASTILLE

hmm, vill du ha lika stor som mig eller en sån liten? :) adda mig på msn så kan jag hjälpa dig ikväll :D [email protected]

2009-10-07 @ 07:20:19
URL: http://sarastille.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0