Jag är trött..dålig kondis?

Gud vad jag är trött..blev helt slut efter att jag hade gått en runda med Gessi sen en liten runda med Fia. Puuh! Dålig kondis elr vad? Nää knappast. Haha. Idag händer väl inte så mkt, blir väl bara att pappa ska tvätta lite kläder till mig, medans jag ligger och slöar i soffan. Tittar på Alias nu, venne vad dt är för något pogram..men verkar vara bra.
Den senaste tiden har jag kännt att jag inte har varit mig själv. Någon anldeningen till dt har jag inte. Men dt är så jag känner. Pappa frågar hela tiden ebba, mår du bra? Och jag svarar alltid ja. Får försöka att ändra på detta.
Har tänkt att göra typ 30 situps nu alldeles strax + äta lite senare. Äta en risifrutti kanske, haha alltid lika gott! Juste jag var ju hos tandläkaren förra veckan, gick jätte bra. (var där i typ 10 min) Hade inga hål elr någontig. + Mina tänder var jätte fina. Så dt blev ett stort + för dt. 

Längtar tills min födelsedag. Hoppas att Therese' & Jon stannar över natten. Kanske kan bjuda in bästis? Vem vet. Undrar vad jag får. Haah! Omg! Jag är som ett barn på julafton. Pinsamt! :$
Som ni märkte innan blev dt lite känslosamt när jag pratade med om min mormor. Sen kan man ju inte se så ofta. Man har skola, är med kompisar på fritiden osv. + Om man är sjuk så kan man inte träffa henne..för hon har så lågt emunförsvar. Så hon blir ännu värre då. Så i dt fallet får man hålla sig borta. Men nog pratat om dt, nu ska jag göra någoting vettigt - som te.x. äta något elr tömma diskmaskinen elr något annat som är tråkigt.

Ha d så bra så länge!

Kisses&Hugs.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0