I'm back in the game!

Heejsan alla söta bloggläsare.

Har precis kommit hem efter en super lång & skön runda med lilla bebisen. Riktigt skönt! Kom hem efter typ..25 min. Alla säger ju att man ska ha näring efter att man har "jobbat" elr tränat, så jag gjorde en liten pastarätt- dt blev Pasta Carbornara'. Väldigt gott! Allafal..ja juste, vi fick ju våra skolfoto idag. Jag blev rättså bra på dt enskilda fotot - men inte gruppfotot. Haha, alla ser inte helt krya ut..vi ser jätte trötta ut. Men men, kan inte göra så mkt åt dt nu. Jag fick allafal sitta brevid bästis - och dt var jag jätte glad för. Har jag berättat om mitt nya löfte? Dt är att jag ska bara äta godis en dag i veckan, och gå ut och gå mer + äta mkt frukt osv. Och hittintils har jag lyckats. Har inte ätit något godis på hela veckan. Och dt är ju framsteg! Dt har varit en ganska stressig dag idag igen. Men sista timmen var allafal fan bäst. Vi såg ju sån theatre i en av våra idrottshalar - Ung utan Pung hette den. Skit rolig. Jag och nattis satt högst upp med några av våra kompisar. Så tyckte vi helt plötsligt att han sa något skit kul. Så började vi asgarva - så peckade han mot oss och sa - Haha ja ni vet vad jag menar tjejer. Alla bara vänder sig om och tittar på oss och skrattar ( to.m vår lärare skratta åt oss. haha . Och vi kan såklart inte heller hålla oss --> så vi skrattar så mkt att mascaran rinner + att vi blev skit röda i huvudet. Haha, så jag kan bara säga att dt blev en lyckad dag tills slut. Men pinsamt var dt. *Hihi*

Så nästa gång vi ser theatre ska vi banne mig hålla käften. Hahaha. Dt sa vi redan när vi gick ut från gympasalfen. Ja, nu har jag berättat lite om min dag. Hoppas också att ni har haft en lika rolig dag som jag har haft.  Fortsätt gärna att läsa min blogg - om en helt vanlig tonårings liv.

Kisses&Hugs.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0