Honey..i'm home!

Har just kommit hem från skolan. Mathias kom och hämtade mig. Mycket snällt. Skolan har varit helt okej idag, har inte hänt så himla mkt..bara att några killar fick för sig att jaga mig & nattis. Detta är andre gången? Haha, blev lite läskigt där. Men men, är man populär så är man. Ahahaha. Juste..vi hade ju engelskprov idag - och dt gick väldigt bra faktiskt. Kände mig väldigt säker - så nu får man hoppas på dt bästa. Har ju även haft HK idag, och dt gick också väldigt bra. Amy & jag äger fan när dt gäller att laga mat. Blir alltid  lika gott. Hehe. Om en liten stund ska jag gå ut med Gessi. Dt blir samma runda som igår. Den tog ju ungefär 20 - 25 min att gå. Så dt blir lagom. (Så rastas hon av riktigt.) Har ju läxförhör till imorgon -->så dt måste man plugga "lite" på. Har även testat en ny storts smoothie. Väldigt god. Venne, vad dt är för smak..men den är allafal god.

Okej, glömde säga en sak. Idag har jag faktiskt vatt och handlat ...godis. Kunde inte hålla mig. Såna godissug som jag har är dt fan omöjligt. Men dt är faktiskt dt enda på hela veckan. Nu får jag allafal chansen att bryta ner kalorierna när jag ska gå ut och gå. Är väldigt viktberoende ..you see.
Ska även slå en pling till Mami, och höra hur dt är med henne. Och fråga om jag ens ska upp till henne på novemberlovet. Isåfall jag kanske får min födelsedagspresent där uppe. Hehe, vem vet?.

Nää, nu ska jag fixa lite grejer här och ta på mig en riktigt tjock tröja innan jag går ut.
Ni får ha d så bra så länge!

Kisses&Hugs.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0