Honey..i'm home!

Skolan har vatt helt okej idag också. Bästis och jag har skrattat som fan, som vanligt. Haha. Fick tbx våra läxförhör idag i Eng & So. På Eng fick jag VG och på So'n fick jag G - och den kunde jag egentligen inte? Tur elr vadå? Hur som helst så kom jag hem vid halv 4. Sen sov jag lite också :$ Venne, vad jag ska göra ihelgen. Men pappa har sagt att vi måste köpa nya kläder till mig. Så dt är förmodligen dt vi ska göra.
Och då ska jag handla rubbet! Inte bara köpa en liten del, sen måste man åka in igen. Detta som jag ska leta efter:

1.tjocktröjor
2. makeup-borstar
3. jeansleggings/byxor
4. koftor
5. bh och trosor



Men nu ska jag gå och käka något. Och ikväll vet inte vad jag gör. Kan allafal stanna uppe länge. För dt är ingen skola imorgon! Yes!

Kisses&Hugs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0