Hemma från walken.

Puuh! Nu är jag hemma efter 2 väldigt långa rundor. Först tog jag ut Gessi --> sen Fia. Så nu är jag helt slut. Och hungrig. Asså jag orkar verkligen inte plugga nu..men jag måste.. Var precis inne på Englas blogg och hittade en supersnygg liten väska. + Dt är chanel.
 Me like. No, me love! Jag vill verkligen ha en sån här. Jag har alltid velat dt också. + Väldigt många kändisar går omkring med såna här. Te.x Lauren Conrad, Rihanna, Lily allen och ja många fler. Kan hålla på i evigheter. Så denna väskan är ett köp som jag måste köpa när jag blir äldre. Många kanske tycker att de liknar tantväskor. Men jag tycker att de är mycket snyggare och mer ditaljerade än en gammal tants handväska. Haha, nu vill jag inte va taskig. Men så tycker jag faktiskt..+ att man brukar inte se tanter med chanelväskor? Har jag rätt elr?

Hur som helst gillar jag såna väskor..och dt kan ingen ändra på. :)

Kisses&Hugs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0