Hello..

Hello..

Nu är jag äntligen hemma. Har ju vatt i skurups tills nu --> 16:38. Har haft en hel vanlig skoldag, varit trevlig som vanlig. Haha kan inte glömma mig på gympan idag, ahahaha jag och den där bollen! Hur som helst har dt inte hänt så mkt annars..bästis och jag har haft dt underbart kul som vanligt. Tänkte ju att jag skulle gå ut med hundarna ..men jag fastnade ju här vid datorn - SÅKLART! Men ska komma ut trots dt.

Dagens planer för morgondagen.
Ska förmodligen va med någon? Annars stannar man hemma och kanske städar hela huset..Kanske åker till Staffanstorp och hälsar på syrran & Jon. Maybe..elr så myser man bara hemma med familjen - och massa "snacks". Vad ska ni göra imorgon / idag ? Ni kan ju gärna lämna en lite kommentar, if you like. Men men, nu ska jag fixa lite saker här hemma..så ni får ha d så bra så länge!

Kisses&Hugs.
 <-- Skulle jag inte tacka nej till.

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0