Heej heej..

Heej heej,

Vaknade idag med världens huvudvärk. Mådde sjukt illa, med gick över rättså snabbt efter att man åt lite osv. Fick ta telefonen och ringa Natassja - för hon hade ringt hit ..och undrade om vi kunde va. Först va jag inte så himla pigg på dt. Men va fan ..har ju ändå inget att göra i helgen så. För dt blev inget med Nattis. Har precis sminkat mig, ska alldeles strax gå och föna + platta håret. För om jag inte gör dt, så står mitt hår åt alla håll ..haha! Måste även plugga lite på Tyskprovet. Vill ha bra resultat! Men allafal - Vad ska ni göra idag? Jag skulle ju va med Natassja, tror att vi först sticker till Skurup sen hit hem till mig elr något. Vi får se. Men nu är dt på tiden att jag fixar till mig.

Ha d så bra så länge!

Ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0