Heej heej..

Heej heej..

Nu är jag hemma från skolan, Almisch och jag hade följe nästan hela vägen. Blev otroligt trött i benen efter mina stövlar. Fan vad mesig du är Ebba! Haha. Ska titta lite HK läxan ..elr läxa och läxa - dt är ju mer att man måste sitta och skriva lite, om man satasar på VG ( som jag gör ). Allafal, hur har er dag varit? Min har varit si och så. Har varit en väldigt trög dag - annars har jag och Nattis skrattat väldigt mkt som vanligt. Kanske bara för att man är trött? Haha ja dt tror jag.

Dt har även vatt lite känslomässigt bland visa på macklean. Pågrund av att en kille som väldigt många kände dog igår. Han hade gått på skolan innan också. Så dt blev mkt gråt i skolan idag - jag blev också ganska deprimedad av att få veta vad som hade hänt. + Han som dog hade precis friat till sin flickvän ( han var 20 ) Så nästa dag dör man. Nää gud vad hemskt. Orkar inte skriva mer om detta. Men jag ska titta lite på Gossip Girl nu.

"Så ni får ha d så bra så länge!"

Ciao.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0