Gud...

Är egentligen för trött för att blogga ..


Men gud vad tråkigt jag har. Jag har inget att göra alls. Har precis duschat allafal, redigt skönt. Men jag har inte något att göra för dt. Har tittat på Tv nästan hela dagen, riiiiiktigt drygt!

Mathias: Ska du bara sitta inne hela dagen?

Ebba: Ja, tydligen.

Mathias: Vadå tydligen?

Ebba: Ja? Här finns ju inget att göra.

Mathias: Du kan ju dammsuga elr något?

Ebba: Du är ju fan knäpp.

Koversation mellan syskonen Andersson. Haha. Verkar jag snutig? Nää, dt är jag faktiskt inte. Men nu ska jag fixa lite läxa - till SO'n. För dt ska lämnas in på Måndag. + Att jag måste plugga lite till Tysk-provet som jag har tills på Tisdag.

Ciao.

 Mysiga vantar!
Me like!


Kommentarer
Postat av: Marija Erak

fin blogg, kolla gärna in min och lämna en kommentar :)

2009-10-02 @ 17:55:13
URL: http://marijaerak.blogg.se/
Postat av: Leia

Så bra, samma här.

Vad gör du ikväll?

2009-10-02 @ 19:57:45
URL: http://leiabloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0