Godnatt-puss från ebba andersson..♥

Hejsan bloggisar,

Kom hem från ridningen för en timme sen..typ. Gick väl hyfsatt, hon slog upp huvudet i vissa lägen..och då blev jag jävligt irriterad. Hehe. Men men, dt går väl förmodligen bättre nästa gång. Berättade jag att vi såg på film idag? Japp..dt gjorde vi allafal. Dt blev "Fucking Åmål." Gud, vad jag älskar den filmen- handlingen är jätte bra. Alla vet ju att jag är en Movie-geek. Haha. Så dt är klart att jag tyckte den var bra. Sitter i en Oversizetröja på min säng och lyssnar på musik + bloggar. En sak förresten..jag kan inte lägga in bilder på mitt smink på flera dagar, för Mathias har tatt med kameran någonstans. Så I'm sorry. Jag får lägga in bilder när han har kommit hem. Mhm..vi har ju tema imorgon också, imed att skolan fyller 50 år (som jag kanske nämde igår), tror att vi ska äta en 50 m lång rulltårta. Fy fan..säger jag bara. Kmr aldrig orka.

- Men men, är jätte stolt över att jag fick mitt smink idag. Men en sak blev jag lite besviken över. Dt var att jag hade beställt ett helt annat smink - än dt jag fick. Men ja..kan inte göra så mkt åt dt nu. (Men jag är glad att jag fick något överhuvudttaget). Haha så positiv jag är. Nää ärligt. Men jag ör glad allafal.
Kan ju inte ta "Dagens Bilder" iheller, imed att han har kameran. Så dt får ni också vänta med.

Ciao.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0