Godnatt-puss från ebba andersson..♥

Nu sitter jag här i soffan med huvudvärk och käkar massa godis? Ingen bra kombination precis. Haha. Får väl ta huvudvärkstablett. Vad har ni gjort idag då? Som sagt jag har haft fullt upp, har tat ut hästen,gått med hundarna dammsugat osv. Känner mig som en jävla hemma fru. Ingen bra känsla. Hur som helst är dt skönt att dagen är över - för om några timmar ska jag shoppa! YES! Haha är helt glad. För som sagt ska jag riktigt "shoppaloss". Fick dt för pappa också, så dt blir ett stort + för dt. Ska någon av er läsare ut och festa idag då? (Imed att dt är Halloween.) Om ni ska göra dt så får ni ha dt så kul, och drick inte för mkt :) Ni som ska vara hemma får också ha dt så bra - vad ni än ska göra. Kom på att när jag ändå ska shoppa imorgon - kan jag ju leta efter saker som jag ska önska mig till min fördelsedag, som är snart. - Imorgon är dt ju 1 november.

Okej, nu är jag tråkig..för nu snackar jag bara om mig. Jag ska allafal gå och titta på "View from the top".
Så ni får ha d så bra så länge!

KISSES&HUGS.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0