*Gäsp*

Okej, trodde aldrig att jag skulle sova såhär länge på en vardag. Men dt gjorde jag tydligen. Usch, vad jag är trött. Lite konstig imed att jag sovit så länge..men men. Idag ska jag bara stanna hemma och ta dt lungt. Slappa vid tv'n osv, haha kom och tänka på de som är i skolan nu. De får ha massa lektioner så får vi andra bara ta dt lungt och sova länge. Pappi kmr hem senare ikväll..dt har faktiskt vatt lite skönt utan honom. Att han slipper stressa och springa runt i huset som han gör. + Att jag har fått datorn i flera dagar, hihi :$

Idag ska jag allafal inte gå rundan, vet att jag inte har gjort dt på länge..men dt är så kasst väder. Så pallar inte. Skitsamma, får gå 2 st rundor nästa gång. Så får dt bli! Men nu ska jag fortsätta mysa i soffan och titta på Tv.

Kisses&Hugs.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0