Fuck vad trött jag är..

Fuck vad trött jag är. Somnade inte förräns vid halv 4 - 4. Sen var vi tvungna och gå ut med hunden flera ggr också. + att vi dansade jätte mkt. Så man har nog bränt lite kalorier. Haha! Just nu ligger jag i sängen och ska strax göra lite läxa, men dt får bli om en liten stund - för orkar inte just nu. Imorgon blir dt ju vanliga lektioner, för vår filmvecka är ju över nu. Fan! Kmr inte palla ..min hjärna kmr inte fungera.
Hur har ni haft dt i helgen? Jag har haft dt jätte roligt. Har skrattat som fan, och sprungit rundor i höllviken osv. Vi var saom sagt ensamma i huset, väldigt mysigt - tände massa ljus och käka chips,morötter,gurkor och doppade dt i dippa. Skit gott! Ska lägga mig extra tidigt ikväll - börjar bli helt "dåsig" nu. Asså en sak som ee skit konstigt med mig, är att varje gång jag dricker Coca Cola blir jag helt skrattig? Haha dt fattar inte jag? Har ni blivit så någon gång? Elr så är dt bara jag som ee konstig / mesig. Men nu ska jag börja med min läxa.

Ni får ha d så bra så länge!

Ciao.

Ni får nöja er med en gammal bild.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0