Film & ett glas Coca Cola.

Gud vilken dag! Jag och Nattis har skrattat extremt mkt i skolan idag. Vi har inte haft så kul på länge! Så dt var "tummen upp för dt". Just nu sitter jag i soffan och bloggar massa + dricker ett stort glas Coca Cola. Skit gott! Har även precis pluggat lite på tyskprovet & engelskläxa. Känns riktigt bra. Men ska plugga lite till innan jag går och lägger mig ..får lägga mig lite senare - för vill minst få VG på detta provet, så känns som om jag behöver plugga lite till ( för säkerhets skull. ) Hur har ni haft dt i skolan idag då? Ska snart lägga upp lite "Dagens kläder", känner att dt var ett tag sen. Måste bättra mig med dt. Allafal dt gick underbart bra på ridningen idag, Catalina gick jätte fint. Fick beröm av ridläraren också - så blev lite extra stolt! Okej skröt lite där..men dt måste man göra ibland. Asså jag har fan blivit godisberoende ! Jag kmr fan bli skit tjock om jag fortsätter såhär. Haha. Nää ska börja äta mkt nyttigt, gå ut 5 dagar i veckan osv. Så kmr jag inte få såna jäkla godissug längre ..Men nu ska jag dra ut lite kläder ur tvättmaskinen. Och fixa lite mer läxan också.

Hoppas att ni får en fortsatt bra kväll. Puss.

Ciao.
Vet att dt är en gammal bild..men orkar inte ta någon annan.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0