???

Ni anar inte hur ful jag känner mig nu. Har precis stigit upp ur sängen helt yrvaken + helt osminkad(såklart) - oct dt kan jag säga va ingen vacker syn. Vrf känner man sig bara vacker med smink på? Ärligtalat så kan jag inte svara på den frågan. Jag tkr själv att jag ser ut som ett troll utan smink. Blek & ful. Får väldigt många kommentarer att gud vad söt du är utan smink Ebba! Jag bara börjar asgarvar, för dt vet jag att jag inte är. Skitsamma, ja juste jag vet inte vad som har hänt med min header. Den har bara försvunnit. Elr så har jag väl tryckt på någon knapp - som jag egentligen inte skulle..hehe. Hursomhelst vad ska ni göra idag? Jag ska som sagt till Nattis efter att hon har kommit hem från Konfan, ska ju även sleepa där inatt. Mkt trevligt! Ska strax äta frulle + göra mig iordning, sminka mig osv. Ja så ser min dag ut, inte lika tråkig som igår allafal. :) Blir att jag ska shoppa nästa helg istället, har mer tid då.

Vill träffa syster också, har inte träffat henne sen hon fyllde år. Och dt var i september. Så jag har inte träffat henne på en måndag. - Dt är väldigt länge, tycker jag! Så dt måste ändras. Kan inte gå rundan idag iheller, imed att dt spöregnar. Så dt får bli nästa vecka. 3 ggr..orkar jag dt?

Kommentarer
Postat av: CARRO

men eller hur, man känner sig tom o blek utan smink... men det är skönt att vara utan när man bara är hemma.

2009-10-27 @ 18:52:35
URL: http://carropallin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0