♥ Får såna jävla sug..

                                                                   Heej bloggen.
Idag sov jag inte lika länge som jag gjorde igår. Vet ni vad? Jag är riktigt sugen på att köpa hårförlängning..får såna sug hela tiden. Tror att jag ska köpa dt. Men då måste jag fräga mitt hår också, för att hårförlängningen ska passa in. Idag skulle jag egentligen leka med bästis, men dt blir imorgon istället. För ska ha myskväll med päronet ikväll. Natssja har även ringt idag 3 ggr och undrade ifall vi kunde va. Men dt kunde ju jag inte. Sitter just nu och tittar på Brooke knows best - älskar den serien. Tror att jag ska ta en liten runda med Gessi, har inte gått på några dagar nu..så dt är dags!

Men ni får ha dt så bra sålänge!

Kisses&Hugs.

 LOVE!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0