Oh sweet morning.

Heej bloggen,

Vaknade av mathias väckarklocka. Sjuuukt störigt! Jag låg jätte skönt , hade äntligen somnat och helt plötsligt så Brrrrr. Den första tanken som kom upp var : Förhelvete! Haha, ingen morgon-person om ni inte har fattar dt än. Men skitsamma nu är jag vaken. Åt frulle för en stund sen, riktigt gott. - Har även gjort lite tränings-övningar. ( situps, situps & situps. Fast på olika sätt ) Kändes riktigt skönt. Venne, vad jag ska göra idag. Måste ringa Nattis ..tror jag. Och checka lite - ifall vi ska va / sova över denna helgen. Annars händer dt nog inte så mycket, vill ju shoppa lite på lördag ..elr söndag, men behöver ju bil osv. Och pappa måste ju ha ledigt också. Så..ja. Okej , nu är jag väldigt tråkig. Men jag vet inte vad jag ska skriva ..hhmm. Vad ska ni göra ihelgen? Kollar allafal på Grey's anatomy. För har inget annat att göra ..tar förmodligen ut hundarna på en liten runda - annars blir dt bara att man sitter inne & drygar. Haha. Men nu ska jag ta på mig kläder, för jag sitter här i pyjamas. 

Ha d så bra så länge!

Ciao.

 Fick bli en gammal bild.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0