Lördag - 09:16

Godmorning..vaknade för en stund sen, har precis ätit klart min frukost. Mackor + vindruvor. Super gott! Är fortfarande lite små sur sen igår..har precis läst Nattis blogg - och såg att hon hade skrivit om exakt samma sak. Så dt är inte bara jag som känner så..men men. Idag ska jag ta ut hundarna på en runda, gjorde aldrig dt igår.+ Jag ska även dammsuga hela huset - så är dt gjort. Dt finns inget bättre än ett nystädat hus. Mhmm..annars ska jag inte göra så mkt --vill va med någon, men vet inte vem. Kanske Nattis elr Natassja..elr någon annan? Vem vet. Allafal just nu är jag hemma själv..mathias & pappa är i Svaneholm och gör någonting. Så jag hinner att städa hela huset :) Vad ska ni göra idag då? Ska även ta  lite "Dagens bilder" (har laddat kameran under natten) 

Annars har jag inte mer att tillägga. Bloggar kanske lite ikväll också. Maybe..

Ps. Lägger in bilder lite senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0