19:41

Gud vad trött jag är! Och klockan är bara snart kvart i 8. Dt är helt CRAZY..vafan händer med mig kropp? Kan någon svara på dt? Nää skoja bara. Men allafal, dagen har bestått av att jag har städat huset..mkt tråkigt men dt måste göras ibland. Annars ser huset jätte stökigt + tradigt ut. En dag när jag var ute med hundarna så mötte jag en annan tjej med en stor hund som var lös, och bara för att den stack iväg för att hälsa på Fia & Gessi, så drog hon ner hunden på marken och började slå på den..riktigt hårt. Jag menar får man göra så? Är inte dt misshandel egentligen?

Jag blev allafal helt rädd och sa: Ni behöver inte slå på han..han ville bara hälsa? Hon bara jaa..och sa förlåt och hon tyckte att dt var tur att våra hundar var snälla osv. Jag tyckte att hon tog i lite väl mkt..men alla hanterar sina hundar olika. Och jag kan inte göra så mkt åt dt. :) Men nu ska jag gå och titta på Ghostbusters 11 som är på Tv. Men ni får ha d så bra så länge!

KISSES&HUGS.

 
Sötnosen förra året. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0