18:37 - lördagkväll

Dt är dags för lördagsmys om dt så är dt sista jag gör. Snart är dt lördagsmys, hoppas inte föräldrarna stör.
Nu är dt slut på veckan..dt är dags för lördagsmyyyyyyyyyys.

Haha gjorde om låten lite. För dt är ju lördag idag och då ska man också mysa. Fattar ni? Hahaha..fan vad kass jag är. Jaha då har hela dagen gått, vad har ni hittat på? Jag har som sagt dammsugat hela huset inklusive hallen. Sen åkte "Daddy" och jag till skurup och handlade mat & gottis. Köpte även massa grönsaker i små påsar, alltså massa blandade grönsaker i en stor påse. Gud, vad man kan hitta på saker. *Haha* Just nu står pappa vid och lagar mat, och jag sitter här och bloggar. Har ett nytt löfte som jag ska försöka att hålla, dt är att jag ska bara äta godis 1 gång i veckan. Resten av dagarna ska jag äta grönsaker + frukt. Dt blir mkt nyttigare..och man blir piggare atomatiskt. Och dt är ju bra! För då orkar man mer i skolan. Så japp. Tror att jag ska ta av mitt smink snart..somnade ju med dt på igår - och gud VAD ONT DT GJORDE IDAG, I MINA ÖGON. Är jag den enda som får otroligt ont i mina ögon, ifall jag somnat med smink på? Antar dt..Så ikväll ska jag banne mig ta av dt innan jag somnar. Imorgon vet jag inte vad som händer, troligen chilla hemma elr något? Vem vet kanske är med någon kompis. Får se.

Okej, nu ska jag hjälpa pappa med maten --> för jag är sjukt hungrig.

God Natt folket.

Kisses&Hugs.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0