16:20.

Heej på er.

Har nyss kommit hem från affären, mathias skickade in mig - för att han inte orkade. Killar..hehe. Har funderat på morgondagens sminkning, vill köra en väldigt ljus men mild look. Hhmm.. kanske lite ögonskugga? elr kajal? Får fortsätta fundera. Måste också komma ihåg att måla naglarna i en ny färg. Ljus rosa? Maybe..får se. En sak som jag verkligen vill ha nu när dt är så jäkla kallt på morgonen är en stor och skön halssduk. I svart. Skulle passa "perfo". Behöver allfal inte leta efter en ny jacka, för jag har redan min goa Everest - jacka.

Föressten är dt någon som vill veta hur Kenza elr Blondinbella såg ut igår på Bloggawards?

 Kenzas sminkning.

 Blondinbellas sminkning. Kom precis på att, hon är ju inte blond längre. Så då kan hon inte heta blondinbella. Vad blir dt då..brunettbella? Haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0