15:12 - torsdag

Hej alla söta bloggläsare.

Vad har ni gjort änså länge idag? Jag har inte gjort så himla mkt, mest drygat..har faktiskt mockat i Michelangelos box. Så nu får han dt skönt. Annars har dt inte hänt så mkt, har ju inte gått rundan än..så dt måste göra. Annars får inte hundarna rastas. Och dt måste de göras. Tänkte visa er hur mitt hår blir, när jag satt upp dt när dt är blött. Dt blir jätte lockigt, och dt mesta är mitt naturliga fall. Tror att jag och mamma har lockigast i vår familj. Såhär blir dt allafal.


 
Japps! Så blir dt. Brukar ert hår också bli så när dt är blött? Elr är dt bara mitt? Får såna jävla dampsug efter att handla kläder, tur att jag ska göra dt i helgen. Då ska jag riktigt släppa loss i affärena..haha. Kan visa er efter att jag kommit hem. Ni kan nog förvänta er väldigt mkt saker, för jag måste verkligen handla massa kläder. Speciellt nu när dt börjar bli rejällt kallt! Hhmm..annars har jag inget mer att tillägga, fan! Kom precis på att vi börjar skolan igen om 4 dagar. Dt kanske är tid för mig att gå och lägga mig tidigt? Elr vad tkr ni?Haha skitsamma, men nu ska jag allafal gå ut med bebisarna. Och nu ska jag gå ut. Inte bara säga dt. Haha ;)

Kisses&Hugs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0