15:12 - Lördag - sitter hemma.

Jaha detta är mitt 2 inlägg idag, haha så dryg jag är. Har bosatt mig vid Tv'n och kollar på The City, väldigt bra serie enligt mig. Har ni sett den? Går på MTV ibland på helger och ibland på vardagar. Precis som The Hills. Gud vad duktig jag har varit idag, har dammsugat hela huset - tat ut & satt in i diskmaskinen. + Jag har dammsugat ute i hallen också där hundarna ligger. Har tänkt att jag ska gå ut med hundarna nu strax..har ju inte gjort dt varken igår elr idag som jag sa att jag skulle. Så jag MÅSTE göra dt nu. Annars blir dt inget kul idag, ska mysa ikväll framför Tv'n ..och titta på Sex and The City - the movie. Den filmen älskar jag! Börjar ikväll 21:00. Snackade med Mami för några dagar sen, har snackat lite om ifall jag ska upp till henne på Novemberlovet. Men dt är bara ett kanske..så ska inte föreställa mig för mkt - ifall dt inte ens kmr bli något. Men vi får se. Venne om jag orkar gå ut med hundarna ..känner mig helt slut helt plötsligt. Men pappa tvingar mig att åka med honom till skurup för att handla, aahh! JAG ORKAR INTE!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0